bvawer
bvawer

معرفي ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ميز و صندلي پلاستيكي تاشو يكي از انواع محصولات برند ناصر پلاستيك محسوب مي‌شود. اين ميزها و صندلي‌ها در سايزها و رنگ‌هاي متفاوتي توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. همچنين اين محصولات به دليل تاشو بودن بسيار كاربردي هستند. در ادامه به معرفي كامل‌تر ميز و صندلي پلاستيكي تاشو خواهيم پرداخت.
صندلي پلاستيكي تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنين ميز پلاستيكي تاشو در 4 نوع مختلف طراحي و توليد مي‌شود. اين مدل 4 مدل عبارتند از:
• ميز مستطيل حصير بافت پايه فلزي تاشو 80*800
• ميز مربع حصير بافت پايه فلزي تاشو 80*80
• ميز مربع پايه فلزي تاشو 80*80
• ميز گرد پايه فلزي تاشو قطر 90
اين ميزها و صندلي‌ها بسيار كاربردي هستند و در مكان‌هاي مختلف از آنها استفاده مي‌شود. در ادامه به موارد مصرف و كاربرد اين محصول خواهيم پرداخت.
كاربردهاي ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ويژگي هاي خوب ميز و صندلي پلاستيكي تاشو موجب شده است تا كاركرد گسترده اي داشته باشد. اين نوع ميز و صندلي فضاي كمي را اشغال مي كند و گزينه ي مناسبي براي افرادي است كه فضاي كافي در منزل يا محل كار خود ندارند. برخي افراد به دليل وزن سبك و حجم كم ميز و صندلي پلاستيكي تاشو از آن در مسافرت استفاده مي كنند. اين نوع ميز و صندلي گزينه ي مناسبي براي استفاده در فضاي آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضاي سبز خصوصي و تفريحي و ... مي باشد. در همين راستا ميز و صندلي پلاستيكي تاشو نسبت به ميز و صندلي پلاستيكي براي فضاهاي كوچك بسيار كاربردي‌تر است.
وزن ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به نحوي طراحي شده است كه علاوه بر زيبايي و دوام بالا، بسيار سبك هستند. در فرايند توليد اين ميزها و صندلي‌ها از موادي سبك و با دوام استفاده شده است.
جنس ميز و صندلي پلاستيكي تاشو از موادي همچون آلياژهاي آلومينيم و فايبرگلاس است. دليل استفاده از اين مواد، سبكي و مقاومت بالا در برابر خوردگي مي‌باشد.
اين ميزها و صندلي‌ها از قابليت شستشو نيز برخوردار هستند. همچنين به دليل اشغال فضاي كم و حمل و نقل راحت در بسياري از مواقع مانند پيك‌نيك، مسافرت، مسافرت و ... از اين نوع ميز و صندلي استفاده مي‌شود.
قيمت ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
قيمت ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به عوامل مختلفي همانند وزن و كيفيت محصول، قابليت حمل شوندگي، ابعاد، مقاومت، راحتي استفاده از آن، رنگ‌آميزي و... بستگي دارد.
قيمت اين محصولات به عوامل ديگري نيز وابسته است كه در زير به توضيح برخي از آنها خواهيم پرداخت:
• جنس و كيفيت مواد استفاده شده
• طراحي و استايل
• وزن و مقاومت
• نوع برند سازنده
• ابعاد و اندازه
همچنين براي اطلاع از قيمت دقيق ميز و صندلي پلاستيكي تاشو و ميز و صندلي پلاستيكي حصيري مي‌توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.
ويژگي‌هاي متمايزكننده ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به دليل طراحي خاص از ويژگي‌هاي منحصر به فردي برخوردار است. در ادامه مطلب به برخي از اين ويژگي‌هاي متمايزكننده خواهيم پرداخت:
• سبك و قابل حمل
ميز و صندلي پلاستيكي به دليل استفاده از مواد خام پلاستيكي در آن بسيار سبك و قابل حمل است. اين ويژگي سبب مي‌شود بسياري از افراد در مكان‌هاي مختلفي همانند باغ، پارك و... از اين نوع ميز و صندلي استفاده كنند.
• مقاومت بالا در مقابل آب و هوا
پلاستيك استفاده شده براي ساخت ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به نحوي است كه حتي در شرايط آب و هوايي بد نيز مي‌توان از آنها استفاده كرد.
• قابليت تنظيم دستي ارتفاع
در بسياري از ميز و صندلي‌هاي پلاستيكي تاشو امكان تغيير ارتفاع آنها وجود دارد. اين موضوع سبب استفاده از اين نوع ميز و صندلي‌ها در مكان‌هاي مختلف شده است.
• قابليت تاشوندگي
همانطور كه از نامش پيداست ميز و صندلي پلاستيكي تاشو قابليت جمع‌شوندگي دارد. از همين رو اين محصول فضاي بسياري كمي را اشغال مي‌كند.
• تنوع رنگ‌بندي
ميزها و صندلي‌هاي پلاستيكي تاشو در انواع رنگ‌ها توليد شده است. در همين راستا مشتريان مي‌توانند محصول را با توجه به سليقه خود و تناسب رنگ‌بندي آن با ساير وسايل انتخاب نمايند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۴۵:۲۵ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی