bvawer
bvawer

 

راهنماي خريد كوله پشتي

كوله پشتي درواقع، به‌شكل ساده‌شده، كيسه‌اي از جنس پارچه است كه با استفاده از دو بند روي شانه‌ي كاربر قرار مي‌گيرد. كوله پشتي عموماً توسط دانش‌آموزان، مسافران، ورزشكاران و افرادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه مجبور هستند وسيله‌هاي متعدد با وزن بالا را به مدت طولاني حمل كنند، چرا كه استفاده از كيف دستي براي حمل اين وسايل باعث واردآمدن فشار بيش از اندازه به دست فرد مي‌شود. در برخي از انواع كوله‌پشتي بيشتر وزن بار با استفاده از بندي نرم براي كمر به اين قسمت بدن منتقل مي‌شود و از بندهاي شانه بيشتر براي حفظ تعادل بار استفاده مي‌گردد. چنين ساختاري باعث مي‌شود تا حمل كوله پشتي راحت‌تر صورت پذيرد و فشار كم‌تري به بدن وارد آيد زيرا عموماً قسمت‌هاي كمر و ران‌ها قدرت بيشتري نسبت به شانه‌ها دارند. استفاده از بند براي بستن كوله‌پشتي دور كمر همچنين به كاربر امكان چابكي بيشتري مي‌دهد و از آن‌جا كه بار كوله‌پشتي را نزديك مركز بدن او نگاه مي‌دارد، به حفظ تعادل آن كمك مي‌كند. شركت‌هاي مختلفي از سال‌ها پيش تا امروز در زمينه‌ي توليد انواع كوله‌پشتي فعاليت داشته‌اند. شركت دلسي، از قديمي‌ترين شركت‌هاي توليدكننده‌ي انواع كيف و چمدان، نيز در اين بين اقدام به طراحي كوله‌پشتي منحصربه‌فرد، كارا، مقاوم و بسيار زيبا نموده و اكثر آن‌ها با گارانتي اينترنشنال به بازار عرضه مي‌كند. شما كاربران محترم ميتوانيد خريد  كوله پشتي را از سايت شركت دلسي انجام دهيد.

انواع كوله‌پشتي

انسان‌ها از زمان‌هاي بسيار دور بارها را روي دوش خود حمل مي‌كرده‌اند، اما جابه‌جاكردن بارهاي سنگين بدين شكل، آن‌گونه كه امروز هست، در گذشته كار آساني نبوده. انسان‌ها مجبور بوده‌اند با بارهاي بسيار از نقطه‌اي به نقطه‌ي ديگر مهاجرت كنند تا شرايط محيطي مساعد زندگي در فصول مختلف را پيدا كرده و در آن محيط براي مدتي روزگار بگذرانند. جابه‌جايي وسايل مختلف همواره به‌عنوان نوعي ضرورت باقي مانده و اين امر باعث شد تا تلاش براي ابداع ابزاري كه بتوان با استفاده از آن بار را به‌صورت راحت‌تري روي دوش حمل كرد در ذهن بشر شكل بگيرد و سپس به‌تدريج دچار تغيير و تحويل شود. كوله-پشتي-دلسي-مدل-Adorball با توجه به اين كه استفاده از كوله پشتي غير استاندارد باعث مي‌شود كه درد زيادي در ناحيه كمر و شانه‌هايتان احساس كنيد و وارد شدن فشار زياد به اين منطقه در نهايت باعث مشكلات جدي براي كاربر خواهد شد. از اين رو در هنگام خريد كوله پشتي بايد براي جلوگيري از اين حالت از يك كوله پشتي با كيفيت مناسب و برندي معتبر استفاده كنيد. كوله پشتي‌هاي برند دلسي طبي بوده و داراي امكانات  بسياري براي راحت بودن كاربر هستند. كوله پشتي دلسي مدل Adorball سايز متوسط رنگ قرمز يكي از گزينه‌هاي بسيار مناسب براي انتخاب و خريد كوله پشتي مطمئن است. جنس اين كوله پشتي Nylon 230 deniers  بوده و داراي يك تبله است. ابعاد خارجي كوله پشتي دلسي مدل Adorball سايز متوسط رنگ قرمز 15*29*41  سانتي‌متر و  و داراي حجم خارجي 18 ليتر است. وزن كلي چمدان در حالت خالي 0.5  كيلوگرم است و جايگاه لپ تاپ اين كوله پشتي براي لپ تاپي با ابعاد 13.3 اينچ  مناسب است. اين كوله پشتي فوق العاده سبك بوده و در اين حالت مي‌توانيد به سادگي آن را حمل كرده و  احساس راحتي داشته باشيد. طراحي اين كوله پشتي به صورتي است كه بتوانيد وسايل خود را مرتب و تفكيك شده در آن قرار دهيد. هم‌چنين اين كوله پشتي داراي محافظ لپ تاپ بوده و كاور نگهدارنده لپ تاپ دارد.

 

انواع كيف لپ تاپ

كيف‌هايي كه براي محافظت و جابه‌جايي لپ‌تاپ‌ها طراحي شده‌اند، داراي انواع مختلفي هستند كه با توجه به نياز و سليقه‌هاي گوناگون طراحي شده‌اند. آشنايي با انواع كيف لپ‌تاپ و ويژگي‌هاي آن‌ها پيش از خريد، مي‌تواند در انتخاب و خريد مناسب‌ترين نوع كيف لپ‌تاپ براي هر فرد نقش بسيار مؤثري داشته باشد. گذشته از اين تعيين دقيق هدف از خريد كيف لپ‌تاپ كمك مي‌كند تا مناسب‌ترين نوع كيف لپ‌تاپ انتخاب و خريداري شود و كاربر مدتي پس از خريد به مشكل برنخورد. به‌عنوان نمونه اگر هدف از خريد كيف لپ‌تاپ استفاده از آن در سفرها ست، بهتر است كيف لپ‌تاپي مستحكم‌تر و جادارتر براي قراردادن لوازم مورد نياز سفر را انتخاب كرد نه كيف لپ‌تاپي كه براي استفاده‌ي روزمره طراحي شده است. كيف-دستي-اپ-تاپ-دلسي انواع كيف لپ تاپ و ويژگي‌هاي آن‌ها شامل موارد زير هستند:

1- كيف لپ‌تاپ بيزنسي چمداني

اين نوع كيف‌ لپ تاپ بيشتر براي حمل لپ‌تاپ در سفرهاي كاري برون‌شهري كاربرد دارد. مسلماً هيچ كس دوست ندارد مجبور باشد تا حين سفر تعداد زيادي كيف و چمدان را با خود حمل كند و بنابراين كيفي كه اين امكان را به او بدهد تا تمامي آن‌چه در يك سفر به آن نياز دارد را در آن بگنجاند، دقيقاً آن‌چيزي ست كه مسافر به آن نياز دارد و كيف لپ‌تاپ بيزنسي نيز با همين هدف طراحي شده. اين نوع كيف لپ‌تاپ مانند چمدان‌ها داراي دسته‌اي بلند و چرخ‌هايي براي كشيدن كيف روي زمين حين جابه‌جاكردن آن است. اگرچه اين نوع كيف لپ‌تاپ از قديمي‌ترين مدل‌هاي كيف لپ‌تاپ است و در حال حاضر كيف‌ لپ‌تاپ‌ها و چمدان‌هايي طراحي و توليد شده‌اند كه حمل لپ‌تاپ و لوازم سفر را به اشكال ديگري، مانند امكان متصل‌شدن كيف لپ‌تاپ به چمدان حين سفر، در اختيار مسافر قرار مي‌دهند، اما اين نوع كيف لپ‌تاپ همچنان طرف‌داران خود را دارد و هنوز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مزاياي استفاده از كيف لپ‌تاپ بيزنسي چمداني

  • درصورت استفاده از اين نوع كيف لپ‌تاپ ديگر نيازي به آويختن آن روي دوش و شانه يا حمل آن با دست وجود ندارد.
  • با استفاده از اين نوع كيف امكان افتادن ‌لپ‌ تاپ روي زمين وجود نخواهد داشت.
  • به‌همراه داشتن اين نوع كيف لپ‌تاپ به فرد حالت و ظاهري رسمي و بيزنسي مي‌دهد.

2- كوله‌پشتي لپ‌تاپ

كوله‌پشتي‌هاي لپ‌تاپ يكي از انواع جديد كيف براي جابه‌جايي و محافظت از لپ‌تاپ هستند. برخي از انواع كوله‌پشتي‌ لپ‌تاپ مختص حمل لپ‌تاپ و وسايل جانبي آن مانند شارژر، موس و ... هستند و اندازه‌ي كوچك‌تري دارند، اما بعضي ديگر علاوه بر لپ‌تاپ امكان حمل وسايل ديگر را نيز به كاربر مي‌دهند و مسلماً نوع دوم از نوع اول لپ‌تاپ بزرگ‌تر و به‌تبع سنگين‌تر است.

مزاياي استفاده از كوله‌پشتي لپ‌تاپ

  • اين نوع كيف لپ تاپ با استفاده از دو بند مقاوم به‌صورت ثابت و بي‌حركت روي دوش كاربر قرار مي‌گيرد و درنتيجه امكان افتادن آن روي زمين وجود ندارد.
  • در بسياري از كوله‌پشتي‌هاي لپ‌تاپ امكان تغيير طول بند وجود دارد و كاربر مي‌تواند آن را در راحت‌ترين و بهترين وضعيت ممكن با توجه به بدن خود تنظيم كند.
  • در صورت استفاده از كوله‌پشتي لپ‌تاپ وزن لپ‌تاپ تقريباً به‌طور مساوي روي دو شانه تقسيم مي‌شود و فشار زيادي روي يك دوش وارد نمي‌شود.
  • در صورت استفاده از كوله‌پشتي لپ‌تاپ دست‌هاي كاربر آزاد هستند، اين مزيت براي بسياري از افراد مهم و حتي حياتي است!

3- آستين لپ‌تاپ

آستين لپ‌تاپ يكي از انواع جديد محافظ براي لپ‌تاپ است. پس از ابداع لپ‌تاپ‌ها طراحي آن‌ها به‌تدريج بهتر و كاراتر شد، تا به امروز كه لپ‌تاپ‌ها با وزن و ضخامت آن‌چنان كمي به بازار عرضه مي‌شوند كه مي‌توان آن‌ها را مانند يك كتاب در دست داشت و جابه‌جا كرد. ايده‌ي طراحي آستين لپ‌تاپ نيز پس از طراحي و توليد اين لپ‌تاپ‌هاي فوق باريك ايجاد شده است. در طراحي اين نوع كيف لپ تاپ هيچ بندي استفاده نشده، بلكه تنها يك قسمت معمولاً زيپ‌دار براي جاي‌دادن لپ‌تاپ در آن تعبيه شده است. جنس اين نوع كيف لپ‌تاپ به‌گونه‌اي ست كه بتواند حداكثر محافظت از دستگاه را در برابر ضربه، خط‌ وخش، رطوبت و ... داشته باشد.

مزاياي استفاده از آستين لپ‌تاپ

  • آستين لپ‌تاپ بسيار خوش‌دست‌تر از ديگر انواع لپ‌تاپ است.
  • آستين لپ‌تاپ نسبت به ديگر انواع كيف لپ‌تاپ سبك‌تر و باريك‌تر است.
  • قيمت آستين لپ تاپ معمولاً از ديگر انواع كيف لپ‌تاپ كمتر است.
  • حمل لپ‌تاپ با استفاده از اين كيف به كاربر ظاهري حرفه‌اي‌تر مي‌بخشد.

4- ساك لپ‌تاپ

اين نوع كيف لپ‌تاپ شبيه ساك دستي‌هايي ست كه معمولاً خانم‌ها از آن‌ها استفاده مي‌كنند. اين نوع كيف لپ‌تاپ نيز همانند ساك دستي‌ها معمولاً مناسب براي خانم‌ها طراحي مي‌شود. داخل ساك لپ تاپ محفظه‌اي براي قراردادن لپ‌تاپ به‌گونه‌اي كه دستگاه كاملاً در آن ثابت باشد تعبيه مي‌شود. برخي از انواع ساك لپ‌تاپ تنها مختص حمل لپ‌تاپ و لوازم جانبي آن هستند و برخي ديگر داراي فضاي بيشتري براي جاي‌دادن وسايل معمول مورد نياز خانم‌ها نيز هستند و بدين‌ترتيب ديگر نيازي به استفاده از يك كيف ديگر به همراه ساك لپ‌تاپ براي حمل وسايل مورد نياز نخواهد بود.

مزاياي استفاده از ساك لپ‌تاپ

  • اين نوع كيف لپ‌تاپ داراي دو بند در دو سوي كيف است و به‌همين سبب به كاربر اين امكان را مي‌دهد تا به‌راحتي و بدون هراس از افتادن آن، ساك را روي دوش خود حمل كند.
  • خانم‌هايي كه از اين نوع كيف لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند ظاهري حرفه‌اي‌تر در محيط‌هاي كاري و درسي خواهند داشت.
  • ساك لپ‌تاپ فشن‌تر است و با مد پوشاك امروزي هم‌خواني بيشتري دارد.

5- كيف لپ ‌تاپ نامه‌رساني

كيف لپ‌تاپ نامه‌رساني حالتي شبيه به كيف‌هاي قديمي پست‌چي‌ها دارد و شايد بتوان گفت پركاربردترين نوع لپ‌تاپ در حال حاضر است. اين نوع كيف لپ تاپ به نام كيف لپ‌تاپ يك‌طرفه نيز شناخته مي‌شود، چرا كه داراي بندي مقاوم است كه با استفاده از آن مي‌توان كيف را روي يك دوش آويزان كرد.

مزاياي استفاده از كيف لپ تاپ نامه‌رساني

  • كيف لپ‌تاپ نامه‌رساني معمولاً داراي فضاي اضافه براي حمل ديگر وسايل مورد نياز كاربر هم هست.
  • امكان حمل لپ‌تاپ نامه‌رساني به دو صورت دوشي و دستي براي بسياري از افراد مزيت قابل توجهي است.
  • اين كيف ظاهري رسمي به كاربر مي‌دهد و براي محيط‌هاي كاري و تحصيلي بسيار مناسب است.
  • كيف لپ‌تاپ نامه‌رساني با انواع پوشاك هم‌خواني دارد و براي استفاده در بيشتر مكان‌ها مناسب است.
كيف‌هاي لپ تاپ داراي انواع ديگري نيز هستند كه استفاده از آن‌ها رواج كمتري دارد. همان‌طور كه طراحي كيف‌هاي لپ‌تاپ طي سال‌ها پيشرفت داشته، احتمالاً در آينده نيز چنين خواهد بود و طرح‌هاي كاراتري براي محافظت و جابه‌جا كردن لپ‌تاپ ارائه خواهند شد. شركت دلسي انواع مختلف كيف لپ‌تاپ را با تنوع بسيار از نظر جنس، رنگ، اندازه و ... طراحي و توليد كرده است. تمامي محصولات اين شركت با گارانتي اينترنشنال به بازار عرضه مي‌شوند.

جنس انواع كيف لپ‌تاپ

كيف لپ تاپ با استفاده از پارچه‌هاي مختلفي مانند برزنت، چرم، پلي‌استر، فوم و ... ساخته مي‌شوند. كيف‌هاي دلسي معمولاً از جنس پلي‌استر يا پلي‌آميد هستند و استحكام آن‌ها بسته به تراكم يا دنير پارچه داراي تنوع است. هرچه دنير پارچه‌ي مورد استفاده براي ساخت كيف لپ‌تاپ بيشتر باشد، استحكام آن نيز بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن نيز به‌تبع بالاتر. در طراحي برخي از كيف‌هاي دلسي از روكش تفلون نيز استفاده شده كه باعث مي‌شود كيف ضد آب و ضد لك شود. كيف-دستي-لپ-تاپ-دلسي-مدل-+Quarterback

وزن كيف لپ‌تاپ

وزن كيف لپ‌تاپ از ديگر فاكتورهاي مهمي است كه بايد هنگام خريد به آن توجه داشت. برخي از انواع كيف لپ‌تاپ آن‌قدر سنگين‌ اند كه حمل آن‌ها بدون لپ‌تاپ هم دشوار است! انتخاب كيفي با گنجايش و تعداد تبله‌ي بيش از نياز نيز وزني اضافه را هنگام حمل به كاربر تحميل مي‌كند و به‌همين دليل بهتر آن است كه كيف لپ‌تاپي با گنجايش بيش از نياز انتخاب و خريداري نشود. كيف‌هاي لپ تاپ دلسي بسيار سبك طراحي شده‌اند و معمولاً وزن آن‌ها كمتر از يك كيلوگرم است. وزن كم اين كيف‌ها در كنار طراحي مهندسي‌شده‌ باعث مي‌شود تا حداقل فشار به دست يا شانه وارد شود.

امكانات ويژه‌ي كيف‌هاي لپ‌تاپ دلسي

برخي از مدل‌هاي كيف لپ‌تاپ دلسي به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه قابل  نصب روي دسته‌ي چمدان يا كيف بيزنسي دلسي باشند تا حمل آن‌ها در سفرها بسيار آسان‌تر شود. برخي از كيف‌هاي لپ‌تاپ دلسي علاوه بر اين داراي جيبي براي قراردادن كارت‌هاي آراف‌ آي ‌دي يا موبايل هستند، تا با استفاده از آن‌ها مانع سرقت اطلاعات شخصي كاربر شد. بيشتر انواع كيف لپ تاپ دلسي قابل شست‌وشو با دست هستند و مي‌توان به‌سادگي آن‌ها را با استفاده از آب و كف و يك برس نرم شست‌وشو داده و تميز كرد. گذشته از تمامي اين موارد انواع كيف لپ تاپ دلسي داراي گارانتي بين‌المللي هستند و امكان بهره‌مندي از خدمات پس از فروش اين شركت در تمامي كشورهايي كه داراي نمايندگي شركت دلسي هستند وجود دارد. براي خريد كيف لپ تاپ با توجه به نيازهاي مختلف در سايت ايران دلسي، مي‌توان در قسمت فيلتر دسته‌بندي مربوط به كيف لپ‌تاپ، سايز، رنگ، تعداد تبله‌ها و حدود قيمت را فيلتر كرد تا جست‌وجو آسان‌تر شود و تنها كيف‌هايي نشان داده شوند كه با فاكتورهاي انتخاب‌شده تطابق دارند.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۵:۵۲ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی