bvawer
bvawer

تاريخچه خودرو اسپورتيج

كارخانه توليدكننده خودرو اسپورتيج كيا در كشور كره جنوبي مي‌باشد. خودرو اسپورتيج خودرويي لوكس و شاسي بلند مي‌باشد. نخستين نمونه خودرو اسپورتيج در سال ۱۹۹۳ توليد و روانه بازار شد و توانست در عرض مدت كوتاهي به بازارهاي جهاني دسترسي پيدا كند. در سال ۱۹۹۶ نيز نسخه كشيده خودرو اسپورتيج معرفي شد. نسل دوم اين خودرو نيز در سال ۲۰۰۵ توليد شد. در نسل دوم اسپورتيج تغييرات قابل‌توجهي از نظر ساختاري و شكل ايجاد شد. سرانجام در سال ۲۰۰۸ از فيس ليفت خودرو اسپورتيج رونمايي شد. پس از آن با گسترش فناوري نسل‌هاي سوم و جهارم اين خودرو نيز توليد شد كه از نسل چهارم اين خودرو در سال ۲۰۱۵ در فرانكفورت رونمايي شد. در ادامه به توضيح سيستم دوربين 360 درجه اسپورتيج مي پردازيم.

دوربين 360 درجه اسپورتيج

با نصب آپشن‌هاي خوب، بهترين امكانات را براي ماشينتان تهيه كنيد. مثلاً شما با نصب دوربين 360 درجه اسپورتيج قادر خواهيد بود ناحيه اطراف ماشين را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده كنيد. سيستم دوربين 360 درجه اسپورتيج علاوه بر اين قابليت، امكانات بسياري را براي شما ايجاد مي‌كند كه از استفاده از آن‌ها لذت خواهيد برد. ادامه متن را مطالعه كنيد تا اطلاعات بيشتري درباره اين سيستم بدست آوريد. جداي از اين‌كه فنّاوري دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج ، باعث ارتقاء دوربين‌هاي مورد استفاده در صنايع ماشين‌سازي بوده است از يك كامپيوتر مركزي، يك نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربين تشكيل شده است. بدين وسيله، با همكاري اين اجزا، يك نماي 360 درجه (تصوير 360 درجه) از ناحيه اطراف ماشين ساخته شده و در معرض ديد راننده قرار داده مي‌شود كه كنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد كرد بنابراين احتمال برخورد را نيز كاهش مي‌دهد. تويوتا-راوفور-آبي-از-زاويه-سه-رخ

ويژگي‌هاي دوربين 360 درجه اسپورتيج

سيستم عامل قدرتمند و انعطاف پذير اندرويد 1/7 سيستم دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج ، اين سيستم را بسيار جذاب و پركاربرد كرده زيرا شما قادر خواهيد بود كه از اين طريق محتواي فيلم و عكس ثبت شده را در فضاي مجازي نيز به اشتراك بگذاريد. يكي از امكانات بسيار جالب اين سيستم نيز امكان ديدن محيط اطراف خودرو در تلفن همراه هوشمند مالك دوربين است. شايان ذكر است بصورت اتوماتيك فيلم اين محيط ضبط خواهد شد. اين قابليت، كاربرد زيادي براي مالك دوربين خواهد داشت. اگر اين سيستم روي ماشين نصب باشد راننده در مواقع ايجاد برخورد و تصادف، مي‌تواند از ماشين يا صحنه تصادف عكس بگيرد. در هنگام تصادف يك عكس بصورت خودكار براي دارنده ماشين ارسال خواهد شد البته فيلم تصادف نيز بصورت كامل ثبت خواهد شد. بدين‌وسيله قضاوت در تصادفات بهتر شده و بدون دليل مقصر شناخته نمي‌شويد. سيستم دوربين 360 درجه اسپورتيج داراي يك كامپيوتر مركزي و چهار دوربين مختلف نصب شده در زير آينه‌هاي جانبي و عقب و جلوي خودرو است. اطلاعات توسط دوربين‌ها ثبت مي‌شوند سپس به كامپيوتر مركزي منتقل شده و توسط نرم‌افزار خاص موجود در آن، پردازش خواهند شد. بدين ترتيب يك تصوير 360 درجه ( نماي 360 درجه) از ناحيه اطراف خودرو ايجاد مي‌شود. دقت ثبت، انتقال و پردازش در دوربين 360 درجه خودرو اسپورتيج بسيار بالا مي‌باشد.

خريد دوربين 360 درجه اسپورتيج | نصب دوربين 360 درجه اسپورتيج

براي خريد بايد به مراكز معتبري مانند گندم كار دي وي دي مراجعه كنيد تا هم با اطمينان از سال‌ها سابقه و تجربه با خيالي آسوده به حرف‌هاي كارشناسان بتوانيد اعتماد كنيد و هم از كيفيت و دوام بهره‌مند شويد. گندم كار دي وي دي سال‌ها‌ تجربه­ دارد و اسم و رسم خوبي از خود به جاي گذارده و بهترين دارايي گندم كار دي وي دي، رضايت و اعتماد مشتريان مي‌باشد كه آن‌ها را به مشتريان دائم اين سايت تبديل كرده است. گندم كار دي وي دي، دو عامل مهم كسب و كار يعني رضايت مشتري و اعتماد مشتري را كه طي سال‌هاي زيادي كسب كرده به هيچ عنوان با صحبت‌هاي خلاف واقع يا كالاي نامرغوب يا كيفيت پايين، از دست نخواهد داد. شما مي‌توانيد با اطمينان و خاطري آسوده از گندم كار دي وي دي خريد كرده و نصب دوربين 360 درجه اسپورتيج را نيز به ما بسپاريد.  

رادار نقطه كور چيست؟ | عملكرد رادار نقطه كور سانتافه به چه نحوي است؟

رادار نقطه كور اپشن جديدي در خودروها است كه مي‌تواند اشيا و خودروهاي پشت و اطراف خودرو را با هشدارهايي كه در هرسيستم متفاوت است، اطلاع دهد. اين هشدارها به صورت‌ هشدارهاي صوتي، لرزشي و يا بصري وجود دارند و در هر سيستم براي جلوگيري از تصادفات از يكي از انواع اين هشدارها استفاده مي‌شود. براي مثال شيوه‌ي هشدار بصري به اين صورت است كه هنگام تشخيص مانع، سريعا براي هشدار به راننده يك چراغ زرد و يا قرمز رنگ، روي آينه خودرو نشان داده مي‌شود. اين رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده مي‌شود كه ميداني با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامي كه يك خودرو و يا هر چيز ديگري وارد محدوده و ميدان اين رادار شود، وجود آن تشخيص داده شده و سريعا بنا به نوع سيستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسيله به اطلاعش مي‌رسد. بيشترين زماني كه ممكن است وجود اين آپشن حياتي باشد، زماني است كه پيش روي شما حادثه‌اي پيش آمده و سريعا نياز به تصميم‌گيري داريد كه ترمز كرده و بايستيد يا با تغيير لاين به اصطلاح مانع را رد كنيد. در اين زمان قبل از تغييير مسير لازم است مطمئن شويد كه در نقطه كور شما هم خودرويي وجود ندارد. بسياري از حوادث رانندگي به همين صورت و در موقعيتي اين چنيني پيش آمده‌اند. بنابراين مي‌توان گفت استفاده از اين آپشن براي تمام خودروها الزامي به‌نظر مي‌رسد اما خيلي از خودروها فاقد آن بوده و راننده بايد درصورت تمايل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهيه و نصب اين رادار داشته باشد. اگر قصد خريد رادار نقطه كور سانتافه را داريد، در ادامه اين مطلب با نكاتي كه بايد هنگام خريد و نصب اين رادار رعايت كنيد در خدمت شما هستيم.

خريد رادار نقطه كور سانتافه | نصب رادار نقطه كور سانتافه

از آن‌جايي كه رادار نقطه كور، يك آپشن تاثيرگذار در رانندگي است، صحيح بودن نحوه‌ي عملكرد آن، امر بسيار مهمي است. براي آن كه از عملكرد صحيح اين آپشن مطمئن باشيد لازم است كه از يك فروشگاه معتبر اقدام به خريد كرده و براي نصب هم از فرد متخصص كمك بخواهيد. يكي از مراكز معتبري كه مي‌توانيد براي خريد رادار نقطه كور سانتافه به آن مراجعه كرده و خريدي مطمئن داشته باشيد، فروشگاه گندم كار دي وي دي است. گندم كار دي وي دي يك فروشگاه و مركز معتبر و باسابقه در امر ارائه خدمات و كالاهاي مربوط به انواع خودروها است. براي آن كه با خيالي راحت و آسوده خريد كنيد و در مورد سيستمي كه خريده‌ايد كوچكترين شك و سوالي وجود نداشته باشد، ما اين امكان را فراهم كرده‌ايم تا قبل از خريد بتوانيد از مشاوره رايگان كارشناسان ما، بصورت تلفني بهره ببريد. براي اين منظور كافيست با شماره‌هاي درج شده تماس حاصل كنيد. همچنين ما داراي تيم متخصص نصب رادار نقطه كور سانتافه هستيم كه در اين امر از تجربه و مهارت بالايي برخوردار هستند. شما مي‌توانيد براي سپردن نصب اين سيسيتم به تيم متخصص گندم كار دي وي دي، با ما تماس بگيريد تا فردي باتجربه براي نصب، به مكان شما فرستاده شود.

خريد-سنسور-360-درجه-اسپورتيج-با-بالاترين-كيفيتجك صندوق برقي

در سيستم جك صندوق برقي سنسور تشخيص مانع استفاده شده است تا زماني كه هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعي جلوي آن وجود داشته باشد، آن را تشخيص داده و به راننده هشدار دهد. اين سيستم اتوماتيك بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو مي‌شود. نصب جك صندوق برقي بسيار راحت است و نيازي به قطع سيم كشي خودرو ندارد. براي نصب جك صندوق برقي خودرو تنها كافيست سوكت‌هاي آن را جايگذاري كرده و سپس آن را نصب كرد. اين مزيت باعث مي‌شود كه گارانتي خود را نيز باطل نشود. در برخي مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده كه مي‌تواند باعث آسيب زدن به خودرو شود. با كمك جك صندوق برقي اين مشكل به سادگي حل خواهد شد و مي‌توانيد با تنظيم سرعت جك‌هاي اين سيستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگيري كنيد. از مزاياي ديگر اين سيستم قابليت تنظيم ميزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. اين مسئله موجب مي‌شود زماني كه خودرو در محوطه‌اي با سقف كوتاه قرار دارد، بتوانيد درب صندوق عقب خودرو را به ميزان دلخواه باز كرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ايجاد خسارت جلوگيري كنيد. در صورت استفاده از جك صندوق برقي خودرو براي باز شدن درب صندوق عقب مي‌توانيد از ريموت فابريك و كليدهاي داخلي خودرو نيز استفاده كنيد. جك صندوق برقي خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحي متفاوتي دارد و هنگام خريد آن بايد به اين نكته توجه كنيد. تمامي مزاياي گفته شده شامل جك صندوق عقب راوفور نيز مي‌شود. اگر قصد خريد جك صندوق برقي راوفور را داريد و مي‌خواهيد آن را با قيمتي مناسب تهيه كنيد با گندم كار دي وي دي تماس بگيريد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان مركز به دست آوريد.

خريد جك صندوق برقي راوفور | نصب جك صندوق برقي راوفور

جك صندوق برقي راوفور آپشن مفيدي است كه علاوه بر آن كه باعث مي‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسيار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نيز جلوگيري مي‌كند. در صورتي كه خودروي راوفور آسيب ببيند و خسارتي به آن وارد شود، هزينه‌هاي زيادي براي راننده خواهد داشت. به همين منظور براي جلوگيري از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خريد جك صندوق برقي راوفور به دارندگان خودروي راوفور توصيه مي‌شود. براي خريد جك صندوق برقي راوفور مي‌توانيد با گندم كار دي وي دي تماس گرفته و آن را با كيفيتي بالا و قيمتي مناسب تهيه كنيد. تمامي محصولات فروشگاه گندم كار دي وي دي داراي ضمانت اصالت كالا هستند و اين اطمينان را به مشتري مي‌دهند كه كالاي خريداري شده توسط آنها اصل بوده و كاركرد بالايي خواهد داشت. با نصب جك صندوق برقي راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خيالي آسوده‌تر خواهيد داشت.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۲۳:۳۹ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی