bvawer
bvawer

بنابراين به سادگي مي توان با ارسال موقعيت با گوگل مپ مكان دقيق خود يا مكان مورد نظر را به اطلاع ديگران رساند و به ديگران كمك كرد تا سريعتر و راحت تر موقعيت مكاني مورد نظر را پيدا كنند. كاري كه در گذشته با استفاده از نقشه هاي كاغذي و كشيدن كروكي روي كاغذ انجام مي شده، اكنون به سادگي و با چند كليك قابل انجام است. اگر نحوه ارسال لوكيشن از طريق گوگل مپ را نمي دانيد در ادامه با ما همراه باشيد.

 

روش ارسال لوكيشن با گوگل مپ

 

در اين بخش نحوه ارسال موقعيت با گوگل مپ را آموزش مي دهيم تا با استفاده از اين امكان بتوانيد به سادگي موقعيت دقيق خود يا مكاني خاص را براي ديگران ارسال كنيد.

برنامه google maps را باز كنيد

طريقه ارسال لوكيشن از طريق گوگل مپ: لوگوي برنامه

لوگوي گوگل مپ

براي ارسال لوكيشن از طريق گوگل مپ ابتدا اپليكيشن Maps را در تلفن همراه خود اجرا كنيد و اگر اين اپليكيشن در دستگاه شما نصب نيست مي توانيد عبارت google maps را از google store يا ساير فروشگاه ها جستجو و دانلود و نصب كنيد.

موقعيت مورد نظر را جستجو كنيد

جستجو موقعيت

روش ارسال لوكيشن با گوگل مپ بسيار راحت است كافي است پس از روشن كردن GPS دستگاه منتظر بمانيد تا دستگاه موفق به يافتن موقعيت شما شود و يا اينكه به صورت دستي نام موقعيت مورد نظر را جستجو كنيد و يا به كمك نقشه موقعيت را به صورت دستي پيدا كنيد و در نهايت براي مدت چند لحظه انگشت خود را روي نشانگر موقعيت خود نگاه داريد. موقعيت مورد نظر شما انتخاب مي شود و اكنون مي توانيد آن را به اشتراك بگذاريد.

ارسال موقعيت

پس از انتخاب موقعيت مكاني ، يك منو در قسمت پايين اپليكيشن نمايش داده مي شود كه بايد گزينه “Share” يا اشتراك گذاري را انتخاب كنيد.

انتخاب مسير ارسال

ارسال موقعيت

از ليست اپليكيشن هاي باز شده، مقصد مورد نظر را انتخاب كنيد. شما مي توانيد از طريق تلگرام، واتس اپ، ايميل، اينستاگرام و حتي پيامك و هر برنامه ديگري كه قابليت پيام رساني داشته باشد، لوكيشن خود را ارسال نماييد.

انتخاب مخاطب

ارسال لوكيشن از طريق گوگل مپ:انتخاب مخاطب

انتخاب مخاطب

پس از انتخاب مسير مقصد، اپليكيشن مربوطه براي شما باز شده و اكنون مي توانيد مخاطب مورد نظر خود را براي ارسال لوكيشن از طريق گوگل مپ انتخاب كنيد. مخاطب را انتخاب كرده و در پنجره باز شده، گزينه “OK” يا گزينه ارسال را انتخاب كنيد تا پيام شما ارسال شود.

پس از انجام اين پنج مرحله، موقعيت شما هم به صورت آدرس و يك لينك در google maps، براي مخاطبتان ارسال خواهد شد. حال گيرنده مي تواند به سادگي با كليك روي لينك مورد نظر و باز كردن آن با استفاده از اپليكيشن google maps، يا استفاده از مرورگر، به راحتي موقعيت شما را يافته و حتي نزديكترين مسير را نيز تا آن موقعيت، مسيريابي كند.

همان طور كه ديديد نحوه ارسال موقعيت مكاني در گوگل مپ بسيار ساده و آسان است

منبع : https://minevisam.com/.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۹:۲۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی