bvawer
bvawer


 
پشتيباني آنلاين و كامل
اپل علاوه بر توليد در پشتيباني از محصولات خود نيز سعي كرده است تا از روش هاي خاصي استفاده نمايند.
براي پشتيباني از محصولات اندرويدي شايد مدت زمان زيادي را بايد منتظر باشيد يا به نمايندگي هاي اين شركت ها مراجعه نمايند در حالي كه به راحتي مي توان از طريق وب سايت اپل با تيم پشتيباني و فني قوي آن ارتباط برقرار نمود.
علاوه بر اين آپديت هاي سيستم عامل و يا نرم افزار هاي مختلف در آيفون اپل بسيار سريع تر از ديگر برند ها در اختيار مشتريان قرار مي گيرد و كاربران از اين نظر هيچ دغدغه اي نخواهند داشت.
علاوه بر اين يكي ديگر از مزاياي آيفون ها را در بررسي مزايا و معايب گوشي هاي آيفون اين مورد دانست كه بهترين و خلاقانه ترين برنامه ها ابتدا براي اين محصولات عرضه مي شوند.
در صورتي كه قصد تعمير گوشي آيفون را داريد يا اينكه مي خواهيد از خدمات ويژه نمايندگي اپل مطلع شويد مي توانيد از ديگر صفحات سايت ديدن كنيد يا با تيم تخصصي و فني مركز تماس بگيريد تا به بهترين شكل ممكن پاسخ سوال هاي خودتان را پيدا كنيد.
 
در نظر گرفتن حقوق كاربري به بهترين شكل ممكن
تقريباً در همه ي گوشي هاي موبايل اپليكيشن هايي به صورت پيش فرض روي دستگاه وجود دارند و كاربران توانايي حذف نمودن آن ها را ندارند.
در گوشي هاي آيفون اپل اما اين مورد به خوبي رعايت شده است و همه ي اپليكيشن هاي نصب شده روي دستگاه مي تواند جنبه ي كاربردي و حتي اتصال به ديگر دستگاه ها مانند اپل واچ را داشته باشند.
با توجه به همين موارد مي توان گفت كه اپل احترام بيشتري براي رعايت حقوق كاربري بر روي تلفن هاي هوشمند خود در نظر گرفته است.
 
كيفيت بالاي تصاوير زنده يا لايو
يكي از مهم ترين موارد در بررسي مزايا و معايب گوشي هاي آيفون مي توان به بررسي تصاوير زنده در اين محصولات برگردد كه مي تواند به عنوان يك امتياز ويژه در اختيار كاربران قرار بگيرد.
گوشي هاي آيفون مدل جديد اپل علاوه بر كيفيت تصاوير بالا، رنگ هاي بيشتر  و زنده تري نيز به آن ها مي دهند تا حس زنده بودن تصاوير بيشتر لمس شود.
يكي از مهم ترين ويژگي هاي اپل در توليد تلفن هاي هوشمند خود را مي توان قابليت ثبت تصاوير لايو و زنده دانست.
به واسطه ي اين قابليت، كاربران قادر خواهند بود تا چند ثانيه قبل از ثبت تصوير را به صورت زنده و فيلمبرداري شده روي گوشي داشته باشند.
از ديگر مزايا و برتري هايي كه در بررسي مزايا و معايب گوشي هاي آيفون مي توان به آن ها اشاره نمود موارد زير را شامل مي شوند.
گوشي هاي آيفون اپل در عين منحصر به فرد بودن داراي ساختار خاص و ساده ي هستند كه همه ي كاربران به راحتي مي توانند از آن ها استفاده نمايند.
يكپارچگي بيشتر بين نرم افزار و سخت افزار اين محصولات
توانايي سينك كردن با مك
سيستم پرداختي اپل پي با قدرت و سرعت بسيار بالا و جذاب در كاربري
اشتراك گذاري خانوادگي براي استفاده ديگر اعضاي خانواده
طراحي و جذابيت هاي ظاهري
 
بررسي معايب گوشي هاي آيفون


در كنار مزاياي بيشماري كه براي اين محصولات وجود دارد، برخي از محدوديت ها و يا شرايط خاص باعث شده است تا آيفون هاي اپل معايبي را نيز براي كاربران به خصوص در داخلي كشورمان به همراه داشته باشند.
يكي از معايب گوشي هاي آِفون را مي توان قيمت بسيار بالاتر آن ها نسبت به ديگر برند ها دانست.
هر چند اين قيمت بالاتر به دليل فناوري ها و امكانات اختصاصي محصول مي باشد اما باز هم براي طبقه ي متوسط بازار نمي تواند توجيه اقتصادي داشته باشد.
خريد از فروشگاه اپل نيز به خصوص براي كاربران داخل كشور كه با تحريم رو به رو هستند و نمي توانند ايران را به عنوان مقصد كاربري براي خريد اپليكيشن هاي مختلف انتخاب نمايند، يكي ديگر از موارد مهم در بررسي مزايا و معايب گوشي هاي آيفون به شمار مي رود.
در هنگام بررسي مزايا و معايب گوشي هاي آيفون يكي از نكات مهم كه در بسياري از موارد كاربران را با مشكلاتي رو به رو مي كند عدم توانايي انتقال فايل ها در بين آيفون اپل با كامپيوتر يا لپ تاپ مدل هاي مختلف مي باشد.
براي اينكه بتوانيد يك فايل را در آيفون اپل منتقل نماييد حتما بايد همه ي نقل و انتقالات از طريق آيتونز انجام شوند.
از ديگر معايب تلفن هاي آيفون اپل مي توان به عدم مديريت فايل ها نقل و انتقالاتي و لزوم دانلود مجدد براي استفاده، عدم امكان استفاده از حافظه ي خارجي و … اشاره نمود.
 
عدم پشتيباني از بلوتوث
يكي ديگر از مزايا و معايب گوشي هاي آيفون به بحث ارتباطي اين محصولات و عدم پشتيباني از بلوتوث بر مي گردد.
هر چند بلوتوث با وجود ابزار انتقال فايل امروزي زياد مورد استفاده قرار نمي گيرد اما پشتيباني از آن مي توان در موارد بسيار حياتي براي كاربران چاره گشا باشد.
 
عدم پشتيباني از فلش
در كنار اين موارد اگر بخواهيم نگاهي دقيق تر به مزايا و معايب گوشي هاي آيفون داشته باشيم بايد عدم پشتيباني از فلش را نيز به عنوان يكي از معايب تلفن هاي آِفون در نظر بگيريم كه باعث مي شود تا برخي از سايت ها را نتوانيم در اپل آيفون باز كنيم.
البته كيفيت بالاي محصولات اپل بر هيچكس پوشيده نيست و مزايا و معايب گوشي هاي آيفون صرفاً براي آشنايي بهتر و بيشتر با اين محصولات ارائه شده است تا شناخت دقيق ترين نسبت به آن ها داشته باشيد.

منبع:https://iphone-apple.ir

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۱:۰۶ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی